zondag 17 april 2016

Shopper van oud shirt

Gevonden: oude shirts
Gemaakt: boodschappentas



Tijdens een kastopruiming vond ik deze shirts.
Afgedragen, maar met een leuke print. Daar wilde ik wat meedoen!

Aangezien we geen plastic tasjes meer krijgen in de winkel besloot ik van een van de shirts een boodschappentas te maken.
Die kan ik gemakkelijk in mijn handtas stoppen, zodat ik altijd een tas bij de hand heb.

Ik knipte de mouwen en de boord van het shirt.
Ik knipte de voor- en achterzijde gelijk (de achterzijde kreeg dus ook een diepe "hals", net als de voorkant.)
De onderkant naaide ik eenvoudig dicht met een naaimachine.




Simpel en snel, een makkelijke en persoonlijke tas voor kleine boodschapjes.

In de volgende blog zie je wat ik maakte van de andere shirts!

Veel maakplezier,
Tamara


Geen opmerkingen:

Een reactie posten